Retur

Retur

Retur og ombytning

Vi tilbyder 90 dages fuld returret

Hos Blicher Fuglsang kan du altid ombytte eller returnere dit smykke inden for byttefristen, som er 90 dage. Hvis du inden for denne periode fortryder dit køb eller ønsker at ombytte til noget andet, skal du sende varerne til os. Alle sager ekspederes indenfor 3 dage, fra modtagelse af dine varer.

Følg vores retur-guide for en nem og hurtig returnering eller ombytning

  1. Varerne returneres i ubrugt stand og sendes forsvarligt i smykkeæske, så de ikke beskadiges i posten.
  2. Vedlæg udfyldt returseddel – download returseddel her.
  3. Pakken sendes til

Blicher Fuglsang
Nordskovvej 2
4300 Holbæk

  1. Varerne sendes direkte til vores adresse. Varer der sendes til en pakkeshop afhentes ikke, men går retur til afsender.
  2. Hvis du ønsker at returnere smykkerne vil beløbet blive overført til den konto, der er brugt ved købet.

Vigtigt!

Vi behandler ikke reklamationer eller tager smykker retur, som returneres uden returseddel eller som ikke er sendt forsvarligt i den originale smykkeæske.

Ved returnering eller ombytning, afholdes fragtomkostninger af dig som kunde.

Reklamation

For os er det en faglig stolthed at kunne levere smykker af høj kvalitet.

Desværre kan det ikke helt undgås, at der i enkelte tilfælde kan forekomme fejl på en vare.

Når du handler hos Blicher Fuglsang, tilbyder vi naturligvis 2 års reklamationsret i henhold til den danske købelovgivning. Reklamationsretten er gældende hvis varen har fabrikationsfejl, er defekt eller har mangler på købstidspunktet. Varer, der er beskadiget som følge af fejlagtig brug eller naturlig slitage, er ikke reklamationsberettigede. Der skelnes derfor mellem hhv. fabrikantionsfejl, naturlig slitage og forkert brug.

Fabrikationsfejl – reklamationsretten dækker, idet fejlen er sket i forbindelse med produktionen.

Naturlig slitage – dækkes ikke af reklamationsretten, da smykket har været brugt over længere tid, hvorfor det må forventes at smykket slides. Dette gælder også ved slitage på guldbelægninger eller rhodineringer, som er naturligt ved længere tids brug af smykket. Læs mere om smykkepleje her.

Forkert brug -  dækkes ikke af reklamationsretten. Dette gælder smykker som har været udsat for selvforskyldte skader, forkert brug eller lignende. Som kunde har man selv ansvar for at anvende smykket med forsigtighed.

Vi anbefaler at varerne kontrolleres ved modtagelsen, så eventuelle fejl eller mangler hurtigt kan blive opdaget. Du skal derfor kontakte os hurtigst muligt på sales@blicherfuglsang.dk eller på telefon 7020 8122.

Ved reklamationen skal der vedlægges en kopi af din faktura samt en udfyldt returseddel (download returseddel her). Her er det meget vigtigt at du grundigt beskriver, hvori reklamationen består, også selvom du har været i kontakt med kontoret enten via mail eller pr. telefon.

Hvis vi vurderer at reklamationen er berettiget, vil fejlen blive udbedret, eller du vil få tilsendt en ny vare fragtfrit. Såfremt dit smykke er reklamationsberettiget og vi ikke har mulighed for at give dig en identisk vare, tilbagebetaler vi dit tilgodehavende til det betalingskort, der blev brugt ved handlen.

Vigtigt!

Dine returvarer skal altid sendes i original smykkeæske eller tilsvarende emballage, så varen ikke tager yderligere skade undervejs.

Modtag nyheder, tips og trends før alle andre



FØLG OS PÅ INSTAGRAM @BLICHERFUGLSANG
DEL DIN OPLEVELSE #BLICHERFUGLSANG OG BLIV VIST PÅ VORES PROFIL

Kundeservice: 7020 8122 - Telefontid man-tors kl. 8.30-15.30 og fre kl. 8.30-14.00
Bankinformation: Sparekassen Kronjylland, Reg: 6682 Konto: 14925457
Blicher Fuglsang A/S | Nordskovvej 2, 4300 Holbæk | info@blicherfuglsang.dk | CVR: DK31275237