Handelsbetingelser

Blicher Fuglsang A/S
CVR. nr. 31275237
Nordskovvej 2
4300 Holbæk
Email: sales@blicherfuglsang.dk
Telefon 7020 8122
Etableringsår 2008

Levering
I Blicher Fuglsang bestræber vi os altid på at sende dine smykker samme dag du bestiller, hvis vi modtager ordren inden kl. 12. Alle ordrer pakkes i den rækkefølge, de kommer ind.
Vi tilstræber at holde leveringstiden på 1-3 hverdage. Hvis den ønskede vare ikke er på lager på bestillingstidspunktet, vil vi kontakte dig om forventet leveringstid.
Vores smykker sendes med GLS til priser fra 0 til 60 DKK, som distribueres sikkert fra vores adresse i Holbæk.
Du har mulighed for at afhente pakken på firmaadressen. Skriv i kommentarfeltet hvornår du forventer at afhente - så står din pakke klar til dig.

Bestilling og betaling
Når der er afgivet en ordre, modtager du automatisk en ordrebekræftelse, tjek venligst at den er i overensstemmelse med det, du har bestilt. Tjek både varenummer, antal og ikke mindst navn og adresseinformationer. Når vi overgiver pakken til GLS vil du modtage en e-mail, der bekræfter at din vare er afsendt. Beløbet for din bestilling hæves først, når varerne er afsendt fra vores lager.
I webshoppen og på Smykke-Aften arrangementer kan du betale med Dankort/Visa, og af internationale betalingskort kan der anvendes VISA Electron, JBC og Mastercard. Der kan naturligvis også betales med Mobile Pay.Hvis der er ændringer til ordren, kan du kontakte os på sales@blicherfuglsang.dk eller 70208122. Blicher Fuglsang tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl, stavefejl, leveranceændringer fra vores leverandører samt forsinkelser, som Blicher Fuglsang ikke kan kontrollere.

Ved modtagelse af ordren skal varerne kontrolleres. Hvis indholdet er beskadiget eller såfremt der er fejl eller mangler på din levering, skal du straks kontakte os på sales@blicherfuglsang.dk eller på telefon 7020 8122.

Vigtigt!
Som kunde er du selv ansvarlig for korrekt udfyldelse af navn og adresse. Ved mangelfuld udfyldelse af adresseoplysninger kan der gå 2-4 uger inden pakken, igen finder vej retur til vores lager. Straks ved modtagelse på vores lager, afsender vi din ordre igen.

Retur
Retur og ombytning

Vi tilbyder 90 dages fuld returret
Hos Blicher Fuglsang kan du altid ombytte eller returnere dit smykke inden for byttefristen, som er 90 dage. Hvis du inden for denne periode fortryder dit køb eller ønsker at ombytte til noget andet, skal du sende varerne til os. Alle sager ekspederes indenfor 3 dage, fra modtagelse af dine varer.

Følg vores retur-guide for en nem og hurtig returnering eller ombytning

  1. Varerne returneres i ubrugt stand og sendes forsvarligt i smykkeæske, så de ikke beskadiges i posten.
  2. Vedlæg udfyldt returseddel – download returseddel her.
  3. Pakken sendes til

Blicher Fuglsang
Nordskovvej 2
4300 Holbæk

  1. Varerne sendes direkte til vores adresse. Varer der sendes til en pakkeshop afhentes ikke, men går retur til afsender.
  2. Hvis du ønsker at returnere smykkerne vil beløbet blive overført til den konto, der er brugt ved købet.

Vigtigt!
Vi behandler ikke reklamationer eller tager smykker retur, som returneres uden returseddel eller som ikke er sendt forsvarligt i den originale smykkeæske.
Ved returnering eller ombytning, afholdes fragtomkostninger af dig som kunde.

Reklamation
For os er det en faglig stolthed at kunne levere smykker af høj kvalitet. Desværre kan det ikke helt undgås, at der i enkelte tilfælde kan forekomme fejl på en vare. Når du handler hos Blicher Fuglsang, tilbyder vi naturligvis 2 års reklamationsret i henhold til den danske købelovgivning. Reklamationsretten er gældende hvis varen har fabrikationsfejl, er defekt eller har mangler på købstidspunktet. Varer, der er beskadiget som følge af fejlagtig brug eller naturlig slitage, er ikke reklamationsberettigede. Der skelnes derfor mellem hhv. fabrikantionsfejl, naturlig slitage og forkert brug.

Fabrikationsfejl – reklamationsretten dækker, idet fejlen er sket i forbindelse med produktionen.

Naturlig slitage – dækkes ikke af reklamationsretten, da smykket har været brugt over længere tid, hvorfor det må forventes at smykket slides. Dette gælder også ved slitage på guldbelægninger eller rhodineringer, som er naturligt ved længere tids brug af smykket. Læs mere om smykkepleje her.

Forkert brug -  dækkes ikke af reklamationsretten. Dette gælder smykker som har været udsat for selvforskyldte skader, forkert brug eller lignende. Som kunde har man selv ansvar for at anvende smykket med forsigtighed.

Smykkerne skal kontrolleres ved modtagelsen, så eventuelle fejl eller mangler hurtigt kan blive opdaget. Ved reklamationen skal der vedlægges en kopi af din faktura samt en udfyldt returseddel (download returseddel her). Her er det meget vigtigt at du grundigt beskriver, hvori reklamationen består, også selvom du har været i kontakt med kontoret enten via mail eller pr. telefon.

Hvis vi vurderer at reklamationen er berettiget, vil fejlen blive udbedret, eller du vil få tilsendt en ny vare fragtfrit. Såfremt dit smykke er reklamationsberettiget og vi ikke har mulighed for at give dig en identisk vare, tilbagebetaler vi dit tilgodehavende til det betalingskort, der blev brugt ved handlen.

Dine returvarer skal altid sendes i original smykkeæske eller tilsvarende emballage, så varen ikke tager yderligere skade undervejs.

Modtag nyheder, tips og trends før alle andre



FØLG OS PÅ INSTAGRAM @BLICHERFUGLSANG
DEL DIN OPLEVELSE #BLICHERFUGLSANG OG BLIV VIST PÅ VORES PROFIL
     
          
           
Kundeservice: 7020 8122 - Telefontid man-tors kl. 8.30-15.30 og fre kl. 8.30-14.00
Bankinformation: Sparekassen Kronjylland, Reg: 6682 Konto: 14925457
Blicher Fuglsang A/S | Nordskovvej 2, 4300 Holbæk | info@blicherfuglsang.dk | CVR: DK31275237